RECURSOS SAMAÍN CASTRO VILADONGA MAMÍFEROS ANFÍBIOS REPTILES AVES PECES INSECTOS PLANTAS

22.6.09

O TREN DA LINGUA CHEGA A BETANZOS




Unha viaxe en tren, un percorrido moi especial, lingua e paisaxe comezan unha andaina collidas da man."O tren da lingua", unha actividade pensada para fomentar o uso da nosa lingua e as viaxes en tren , para dar a coñecer o noso, as nosas señas de identidade, paisaxe e lingua.

Dous percorridos nunha sóa viaxe, un turístico, dende a Coruña ata Betanzos, no que as imaxes de luz e escuridade vanse achegando os ollos dos viaxeiros,...




O segundo percorrido facémolo da man de Peter e Lolo de RIVEL ANIMACIÓN, eles engaden un toque máxico-festivo a saída,realizan actividades dentro e fóra dos vagóns, na procura dun acercamento a lingua galega.

A Conxellería de Educación,Caixanova e Renfe participan neste proxecto.





ANDRES DO BARRO Reivindicou un idioma despreciado durante moito tempo.

"O TREN QUE ME LEVA POLA VEIRA DO MIÑO"

O tren que me leva pola beira do Miño,
me leva e me leva polo meu camiño.
O tren vai andando pasiño a pasiño
e vaime levando cara o meu destiño.

Alguen pode ser que me espere na estación,
na terra da felicidad.
E toudo o que sexa amor e paz
o atoupareí eu o tereí
ca miña moza no meu lar.

O tren que me leva camiña e camiña,
vai votando fume, corre pola via.
O rio va felto un mar de ledicias.
No tren pouco a pouco volto a miña Galicia.

Pasei molto tempo sen lar, lonxe de aiqui;
foron mil noites cheas de soidá;
Falando ca xente po las mañás
escoitarei e saberei
o que pasou polo meu lar.

1 comentarios:

Corina 14 de julio de 2009, 3:07  

eu non chego en tren e o galego teñoo un pouco enferruxado, pero espero que o luns me fagas filloas de todas maneiras!

deportes

Suscríbete vía email:

Entradas relacionadas

Mi lista de blogs

AVISO: macape, desconoce si alguna de las imagenes gif (o fotografías, aunque salvo excepciones todas son del aut@r del blog) utilizada en alguna actividad vulneran algún tipo de copyright y por tanto ruego a quien conozca la existencia de derechos previos me lo haga saber mediante la siguiente dirección de correo electrónico econenos@hotmail.com, para que en estos contenidos aparezca el autor o, en su caso, sean eliminados del blog inmediatamente, igualmente en lo referente a la música y sonidos.

Directorio blogs

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP